Dé marketplace integrator
moeiteloos online verkopen voor winkeliers

Retail2Market is dé multichannel software die je helpt om het dagelijkse proces van online verkopen simpel en efficiënt te managen. Verbind je winkel(kassa) met meerdere verkoopkanalen en verhoog je omzet.

Multichannel integratie

De marketplace integrator oplossing
voor winkeliers

Retail2Market is de multichannel software en marketplace integratie oplossing voor winkeliers die moeiteloos willen verkopen op online verkoopkanalen als de eigen webshop, bol. en andere marketplaces.

Met meer dan 20 jaar ervaring in retail integratie, zorgen we voor een naadloze integratie van je kassasysteem met je webshop en marketplaces. 

Onze marketplace integrator software automatiseer en beheer je producten, voorraden, prijzen, orders en retouren. Alles vanuit één centraal systeem.

Onze klanten, die ook op bol. verkopen, zien een gemiddelde jaarlijkse omzetstijging van 
€ 400.000,- dankzij Retail2Market.

Als officiële bol. integratiepartner maken we online verkopen eenvoudig en winstgevend. Start vandaag nog met de meest gebruiksvriendelijke retail software oplossing.

Waarom kiezen voor Retail2Market?

Nog meer slimme features en webshop koppelingen

De voordelen op een rij

Haal meer uit je online verkoop met de #1 marketplace integrator

De koppelingen die jullie zoeken!

Webshop
integratie

Koppelingen 3 Webshops Retail 2 Market

Marketplace
integratie

koppelingen en marketplaces
Cirkel strepen

Wat kost Retail2Market?

Ben je op zoek naar een betrouwbare marketplace integrator die je kassasysteem naadloos koppelt met je webshop en online verkoopkanalen als bol.?

Zoek je een retail software oplossing, waarmee je het hele productbeheer en de hele orderafhandeling van alle online verkoopkanalen centraal kunt beheren?

Retail2Market is dé multichannel software en marketplace integrator oplossing 
die je zoekt.

Al vanaf
€ 49,95 p.m
+ € 0,35 transactiekosten per order

Zij gingen je voor

Dit is wat onze klanten zeggen

Ben je nog niet helemaal overtuigd?

Of heb je nog vragen? Wellicht vind je het antwoord hieronder.

Zeer waarschijnlijk wel. De vraag is even hoe jullie op dit moment op bol.com verkopen. Zetten jullie het productaanbod handmatig op bol.com? Of is er misschien een koppeling vanaf de webshop?

Laten we onderzoeken of Retail2Market interessant kan zijn, met behulp van een aantal vragen:

1. Zijn er producten die niet op bol.com staan, die je eigenlijk wel op bol.com zou willen verkopen?
2. Loggen jullie regelmatig in op jullie bol.com account?
3. Doen jullie de orderafhandeling in bol.com zelf?
4. Zijn de voorraadposities op bol.com gelijk aan de daadwerkelijke winkelvoorraad?
5. Hebben jullie strike(s) van bol.com gehad?
6. Verkopen jullie ook op een eigen webshop of andere marketplaces als bol.com?

Is het antwoord op één van deze vragen Ja? Dan zou Retail2Market een heel interessante oplossing voor jullie kunnen zijn. Neem gerust, vrijblijvend, contact met ons op.

Als je geen flinke voorraad hebt is Retail2Market juist ook een hele interessante oplossing. Waarom? Omdat in Retail2Market alles samenkomt, van verkopen tot retouren, gekoppeld aan jullie basis/bron. Elke verkoop en elke retour wordt afgeboekt of bijgeboekt en realtime geüpdatet in de bron én op de andere verkoopkanalen.

Dat is een volmondige JA! Wij weten als geen ander dat de focus op de klanten in de winkel ligt. Maar we weten ook dat het fijn is als personeel van de winkel in kan loggen op één plek, waar ze vervolgens echt makkelijk het productbeheer en snelle orderafhandeling kunnen regelen.

Onze focus ligt dan ook op gebruiksgemak. En wij roepen altijd ‘kind kan de was doen’! En dat dat echt zo is, dat krijgen we ook terug van onze klanten. En, nog belangrijker, wij doen alle technisch moeilijke dingen voor jullie. Denk aan het leggen van de benodigde koppelingen, het mappen van producten, de moeilijke dingen dus.

Dus heb je twee linker ‘computer’ handen? Denk je: “dit krijgen wij niet voor elkaar” of “mijn mensen snappen dit niet”. Maak snel een afspraak voor een demo en ervaar het zelf.

Dat ligt aan jullie situatie. We stellen een paar vragen om te achterhalen of Retail2Market toegevoegde waarde kan hebben voor jullie.

1. Gaat het vullen van de producten goed?
2. Is alle informatie compleet, denk aan productinformatie en afbeeldingen?
3. Heb je weinig beheer aan de afbeeldingen?
4. Klopt de prijsstelling van de producten?
5. Klopt de online voorraad en komt die overeen met de winkelvoorraad?
6. Kunnen jullie de orderafhandeling goed beheren?
7. Verkopen jullie alleen op de eigen webshop en geen andere online kanalen?

Is het antwoord op 1 of meer van die vragen Nee? Dan kan Retail2Market heel veel waarde toevoegen.

Absoluut! Wij koppelen jullie kassasysteem of voorraadadministratie (of ERP) aan Retail2Market. De PIM module van Retail2Market helpt vervolgens, om snel de productdata uit jouw bron te verrijken met productomschrijvingen, afbeeldingen, etc.
We hebben koppelingen met de meeste bekende kassasystemen. Check hier of jullie kassasysteem ertussen staat. Is dat niet het geval, geen probleem! Wij willen kunnen koppelen met alle kassasystemen die bestaan. Dus grote kans dat die van jullie al in ontwikkeling is of op onze roadmap staat.
Cirkel strepen

Trots op onze samenwerkingen

Pijl recht

Overtuigd?
Schakel Nienke of Fred in.

Vandaag nog beginnen? Bel 085 401 75 00 en start morgen al met online verkopen! Of meld je aan voor ons maandelijkse webinar als je eerst meer wilt weten.

Als je je e-mailadres invoert, krijg je de uitnodiging voor het eerstvolgende webinar in je mail. En je gaat er ook mee akkoord dat we je marketing e-mails over Retail2Market sturen.