Maak ook een feestje van het online verkopen!
In minder dan 1 uur per dag

De bewezen oplossing om in een paar simpele stappen het dagelijkse proces van online verkopen te managen.

Al 20 jaar expert in koppelingen

Sinds 2004 helpen wij retail ondernemers bij het koppelen van hun systemen, slim automatiseren en nog slimmer inrichten van hun processen.

Zo hebben we koppelingen gemaakt met 19 kassaleveranciers, koppelingen met diverse webshop systemen en koppelingen met verschillende marketplaces als bol.com.

Wat als wij al die kennis nou eens zouden gebruiken om een écht goede tool te ontwikkelen voor onze retail klanten?

Één plek waar zij het hele proces van productbeheer, pricing, orderafhandeling, verzending en retouren snel en simpel kunnen doen. Een oplossing die helpt om écht online omzet te maken.

Dat is Retail2Market. De meest gebruiksvriendelijke marketplace integrator, productbeheer én order fulfillment software in één voor de MKB fashion, schoenen, sport en outdoor retailers.

En nu?

Echte ondernemers, echte resultaten

Ontdek ook wat Retail2Market zal opleveren.

Verkopen jullie online? Maak er dan een feestje van!

Vrouw in cirkel feest

Optimaliseer je online verkoopstrategie

Haal het maximale uit je e-commercekansen

De juiste productinformatie, met de juiste prijs

Makkelijk en snel productbeheer

Robot voorraad cirkel
Jongen op laptop cirkel

100% actuele voorraadposities

Voorraden worden realtime bijgewerkt

Nooit meer handmatige en tijdrovende dingen doen

Bespaar kostbare tijd

Vrouw wijzen cirkel
Kind kan de was doen

Kies voor eenvoud en gemak

Kind kan écht de was doen

Dit wil je niet missen

Wacht niet langer en ga ook voor extra online omzet

Cirkel strepen

Maak van online verkopen een waar feest!

Stop één uurtje per dag in jullie online verkoopproces. Ga online verkopen op een manier die bij jou past, je weinig tijd kost en die direct daadwerkelijk extra netto omzet oplevert.

Kies voor € 400.000,- extra omzet Kies voor € 400.000,- extra omzet

Zij verkopen al met Retail2Market

Ben je nog niet helemaal overtuigd?

Of heb je nog vragen? Wellicht vind je het antwoord hieronder.

Zeer waarschijnlijk wel. De vraag is even hoe jullie op dit moment op bol.com verkopen. Zetten jullie het productaanbod handmatig op bol.com? Of is er misschien een koppeling vanaf de webshop?

Laten we onderzoeken of Retail2Market interessant kan zijn, met behulp van een aantal vragen:

1. Zijn er producten die niet op bol.com staan, die je eigenlijk wel op bol.com zou willen verkopen?
2. Loggen jullie regelmatig in op jullie bol.com account?
3. Doen jullie de orderafhandeling in bol.com zelf?
4. Zijn de voorraadposities op bol.com gelijk aan de daadwerkelijke winkelvoorraad?
5. Hebben jullie strike(s) van bol.com gehad?
6. Verkopen jullie ook op een eigen webshop of andere marketplaces als bol.com?

Is het antwoord op één van deze vragen Ja? Dan zou Retail2Market een heel interessante oplossing voor jullie kunnen zijn. Neem gerust, vrijblijvend, contact met ons op.

Als je geen flinke voorraad hebt is Retail2Market juist ook een hele interessante oplossing. Waarom? Omdat in Retail2Market alles samenkomt, van verkopen tot retouren, gekoppeld aan jullie basis/bron. Elke verkoop en elke retour wordt afgeboekt of bijgeboekt en realtime geüpdatet in de bron én op de andere verkoopkanalen.

Dat is een volmondige JA! Wij weten als geen ander dat de focus op de klanten in de winkel ligt. Maar we weten ook dat het fijn is als personeel van de winkel in kan loggen op één plek, waar ze vervolgens echt makkelijk het productbeheer en snelle orderafhandeling kunnen regelen.

Onze focus ligt dan ook op gebruiksgemak. En wij roepen altijd ‘kind kan de was doen’! En dat dat echt zo is, dat krijgen we ook terug van onze klanten. En, nog belangrijker, wij doen alle technisch moeilijke dingen voor jullie. Denk aan het leggen van de benodigde koppelingen, het mappen van producten, de moeilijke dingen dus.

Dus heb je twee linker ‘computer’ handen? Denk je: “dit krijgen wij niet voor elkaar” of “mijn mensen snappen dit niet”. Maak snel een afspraak voor een demo en ervaar het zelf.

Dat ligt aan jullie situatie. We stellen een paar vragen om te achterhalen of Retail2Market toegevoegde waarde kan hebben voor jullie.

1. Gaat het vullen van de producten goed?
2. Is alle informatie compleet, denk aan productinformatie en afbeeldingen?
3. Heb je weinig beheer aan de afbeeldingen?
4. Klopt de prijsstelling van de producten?
5. Klopt de online voorraad en komt die overeen met de winkelvoorraad?
6. Kunnen jullie de orderafhandeling goed beheren?
7. Verkopen jullie alleen op de eigen webshop en geen andere online kanalen?

Is het antwoord op 1 of meer van die vragen Nee? Dan kan Retail2Market heel veel waarde toevoegen.

Absoluut! Wij koppelen jullie kassasysteem of voorraadadministratie (of ERP) aan Retail2Market. De PIM module van Retail2Market helpt vervolgens, om snel de productdata uit jouw bron te verrijken met productomschrijvingen, afbeeldingen, etc.
We hebben koppelingen met de meeste bekende kassasystemen. Check hier of jullie kassasysteem ertussen staat. Is dat niet het geval, geen probleem! Wij willen kunnen koppelen met alle kassasystemen die bestaan. Dus grote kans dat die van jullie al in ontwikkeling is of op onze roadmap staat.
Cirkel strepen
Pijl recht

Overtuigd?
Bel met Nienke of Fred.

En start morgen nog met online verkopen!
Of meld je aan voor ons maandelijkse webinar, als je eerst meer wilt weten.

Portret van Nienke
Portret van Fred

Als je je e-mailadres invoert, krijg je de uitnodiging voor het eerstvolgende webinar in je mail. En je gaat er ook mee akkoord dat we je marketing e-mails over Retail2Market sturen.